AekLovers

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Τέλος ο Δαλούκος

Την παραίτηση του υπέβαλε πριν λίγο ο Διεθνής Διαιτητής

Η επιστολή του Γιώργου Δαλούκα προς την ΕΠΟ και την ΚΕΔ:

"Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπεια μου, δεν μού επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Σούπερ Λίγκας μετα τη λάσπη που δέχτηκα, για μια απόφαση μου στον αγώνα Αρη-Παναθηναικού.

Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ δηλώνω την απόφαση μου να μην μετέχω σε αγώνες της Σούπερ Λίγκας. Εύχομαι η απόφαση μου αυτή να αποφορτίσει την ατμόσφαιρα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά
".

Εν΄το μεταξύ Έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010 στις 16:00 στα γραφεία της Super League.

Τα θέματα Ημερήσιας Διάταξης είναι τα παρακάτω:

1. Ενημέρωση του Προέδρου της Super League για τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Ε.Π.Ο.

2. Ενημέρωση για συνάντηση της Επιτροπής της Super League με την ΟΠΑΠ Α.Ε.

3. Ενημέρωση για την Κεντρική Διαχείριση Τηλεοπτικών Δικαιωμάτων.

4. Έγκριση Αγωνιστικού Προγράμματος Α΄ Γύρου της Super League ΟΠΑΠ 2010 – 2011.

5. Εκλογή Μελών Πρωτοβάθμιας Πειθαρχικής Επιτροπής.

6. Συζήτηση επί θεμάτων σε συνέχεια επιστολής της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ.

7. Διάφορα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου