AekLovers

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

"Τόσα δίνω, πόσα θες.."

Έτσι φαίνεται να είπε ο Πρόεδρος της ΑΕΚ, σε διαπροσωπική συνάντηση που είχε με τον 3 φορές πρώτο σκόρερ της ΑΕΚ. Ο Αδαμίδης φέρετε να ξεκαθάρισε στο παίκτη ότι η οικονομική κατάσταση της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ δεν του επιτρέπει να προχωρήσει σε υπερβάσεις, θυμίζοντας του πως ήδη έχει πάρει δύο αναπροσαρμογές συμβολαίου προς τα πάνω και δεν μπορεί να προσφέρει μεγάλες αυξήσεις αποδοχών. Η προσφορά του ήταν συγκεκριμένη 450.000€ (πάγιες αποδοχές) και θα συμπεριλαμβάνονται διάφορα μπόνους (επίτευξης στόχων και συμμετοχών) περίπου 150.000€, καθώς και 15% να έχει λαμβάνειν, από ενδεχόμενη μεταγραφή του σε άλλη ομάδα.

Ο Αδαμίδης ήθελε αυτή την συνάντηση χωρίς την παρουσία του Manager του για ευνόητους λόγους.

Του έγινε σαφές επίσης ότι υπολογίζεται κανονικά από τον προπονητή του, και η επιλογή του να μένει στο πάγκο, οφείλεται καθαρά στις απαιτήσεις του συστήματος. και φυσικά δε συντρέχει κίνδυνος καραντίνας.

Η ΠΑΕ κοντά σε Χορηγία-ες για το μανίκι και το πίσω μέρος του σόρτς της εμφάνισης

Mετά την International Service και τον ΟΠΑΠ, η ΠΑΕ βρίσκεται κοντά στο σημείο να ανακοινώσει την έναρξης μιας ακόμα χορηγικής συνεργασίας. Οι πληροφορίες αναφέρουν ίσως και 2 εταιρείες για το μανίκι και το πίσω μέρος του σόρτς της εμφάνισης της ομάδας.

Η ΠΑΕ είναι σαφώς πιο κινητική στο συγκεκριμένο τομέα φέτος, σε σχέση με πέρυσι, όπου και η ομάδα ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις χωρίς βασικό χορηγό στην φανέλα της.

Η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στην Ένωση περίπου 300.000 € ετησίως.

Συνάντηση Αδαμίδη με Πλατινί και Πιλάβιο για τους "τύπους"


Στις 11.30 το πρωί της Κυριακής συναντήθηκε ο Σταύρος Αδαμίδης με τον πρόεδρο της UEFA Μισέλ Πλατινί μαζί με  τον πρόεδρο της ΕΠΟ, Σοφοκλή Πιλάβιο παρουσία και του γενικού γραμματέα της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας ποδοσφαίρου Θεόδωρο Θεοδωρίδη.

Ο Αδαμίδης συζήτησε για με τον κύριο UEFA για διάφορα θέματα, όπως το θέμα του Financial FairPlay, που αφορά το όριο χρηματοδότησης των ομάδων, και ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ από τη σεζόν 2012-13. επίσης συζητήθηκαν θέματα διεθνούς διαιτησίας.


Νωρίτερα ο πρόεδρος της ΑΕΚ είχε συνάντηση και με τον Σοφοκλή Πιλάβιο. Ο Πρόεδρος της ΠΑΕ του ξεκαθάρισε την επιθυμία του η ΑΕΚ να παίζεται στα ίσα από όλους και σε όλα τα επίπεδα, επίσης ζήτησε να γίνουν αλλαγές στη διαιτησία σε διάφορα επίπεδα.

*Σε καμιά περίπτωση δεν είχε σχέση ο καφές της 1 ώρας της συνάντησης σε σχέση με το 3 ωρο γέυμα με τους προέδρους των άλλων μεγάλων ομάδων. Εξάλλου είπαμε για τους "τύπους"..

Top 10 video από/και για το γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας

Με αφορμή την επιστροφή της ομάδας έστω και για ένα παιχνίδι στην γειτονιά της, έψαξα στο youtube και είδα πολλά video, έτσι ώστε να συγκεντρώσω τα 10 καλύτερα.

http://www.youtube.com/watch?v=Mn2nLx3dV7U

http://www.youtube.com/watch?v=flxAvkI6KRU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bv3MAOHz_jA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=n5pkMBvU5x8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ltMwKwTbLQg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=-agAZt_VPHc&p=6817260075C1427B&playnext=1&index=41

http://www.youtube.com/watch?v=MjepYVCwZRc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=7tbo0vO3Xto&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jBKt2GCRyv8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=YHb9-N8gejo&feature=related

Επικοινωνιακή Πολιτική της ΠΑΕ ΑΕΚ

Η ΑΕΚ είναι η πιο ιστορική ομάδα της Ελλάδας, που αντιπροσωπεύει μια ολόκληρη ιδέα, μια κουλτούρα και έναν πολιτισμό διαφορετικό από τις άλλες ομάδες. Το κύριο στοιχείο διαφοροποίησης - πλεονεκτήματος (competitive advantage) της ΑΕΚ από οποιαδήποτε άλλη ομάδα είναι ότι υποστηρίζεται από μια πάστα ανθρώπων-φιλάθλων που διακατέχονται από αγνές αρχές και πεποιθήσεις. Αυτοί οι φίλαθλοι που παρόλο που τόσο πολύ έχουν πληγωθεί, τόσα χρόνια, συνεχίζουν και στηρίζουν την ΑΕΚ, εντός και εκτός γηπέδου. Είναι αναμφισβήτητα ο κύριος χρηματοδοτικός φορέας της εταιρείας, ΑΕΚ χωρίς τους ΑΕΚτζήδες δεν υφίσταται, είναι εκείνοι που είναι πάντοτε πιστοί απέναντι της, ενώ όλοι οι άλλοι, έρχονται και φεύγουν κερδισμένοι, εκμεταλλευόμενοι το όνομα (brand) του συλλόγου.

Σε κάθε περίπτωση το πρόβλημα της “τιτλικής” λειψυδρίας τα τελευταία χρόνια, (και επειδή η ΑΕΚ είναι, ναι μεν ομάδα, αλλά είναι και εταιρεία), συμπληρώθηκε από αποτυχημένες επικοινωνιακές πρακτικές, πολιτικές Marketing, επικοινωνιακές δηλώσεις που εφαρμόζονται και δημοσιοποιούνται από τις εκάστοτε διοικήσεις, αποτέλεσμα αυτών να βάλλεται το κύρος, η αξιοπρέπεια και η ιστορία της ομάδας. Αυτό οδήγησε τους φιλάθλους της να χάνουν μέρα με τη μέρα την εμπιστοσύνη τους απέναντι στην διοίκηση, να αποστασιοποιούνται, και να μετατρέπονται σε αδιάφορους θεατές που πάνε στο γήπεδο (ή μάλλον κάθονται στο καναπέ τους) και αντί να φωνάζουν, να υποστηρίζουν ή να διαμαρτύρονται, να τρώνε τσιπς και πίνουν φραπέ, αυτό γιατί δεν έχουν κάποιον να τους δώσει όραμα, έναν ηγέτη (leader), νιώθουν ότι οι άνθρωποι κυβέρνησαν την ομάδα, δεν ξέρουν πραγματικά τι σημαίνει ΑΕΚ.


Η ΑΕΚ δυστυχώς παρουσιάζεται αδύναμη απέναντι στα μέσα, είναι πραγματικά άξιο προσοχής πως γίνεται πάντα η ΑΕΚ τα τελευταία χρόνια να γίνεται εξώφυλλο για δυσμενείς λόγους, πως γίνεται κάθε επιχειρηματική της κίνηση σε κάθε επίπεδο να παρουσιάζεται ως τυχαία, ευκαιριακή και ελλιπής από άποψη προγραμματισμού, η ΑΕΚ στο επικοινωνιακό κομμάτι έχει μεγάλη τρύπα, μέσα από την οποία εκβάλλουν θέματα και έννοιες που παρερμηνεύονται, και προκαλούν στο κόσμο σύγχυση, πανικό, και ενισχύουν τον εμφύλιο που έτσι και αλλιώς υφίσταται χρόνια τώρα μεταξύ των οπαδών της.

Η "νέα" διοίκηση πάντως έχει την ευκαιρία να ανατρέψει αυτό το κλίμα που έχει δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια στην ΠΑΕ, αρκεί να δράσει γρήγορα, συμπορευόμενη μαζί με τον κόσμο της ΑΕΚ, και φυσικά να πιστέψει στην ρήση: “Όποιος θέλει ειρήνη, να είναι έτοιμος για πόλεμο”, πόλεμο απέναντι σε όσους προσβάλουν ή δεν προστατεύουν όπως θα έπρεπε, την ιστορία και την αξία της αγαπημένης μας ομάδας.